Monday, November 20, 2006

Incercand sa calatoresc...

Datorita faptului ca in curand va trebui sa fac o mica plimbare prin tara cu trenul am zis sa ma documentez de pe siteul oficial al cfr ca doar suntem in era informaticii si toata lumea are informatiile necesare clientilor pe vreun veveve. intru ... gasesc ... introduc datele necesare ... si imi apare lista cu trenurile respective. pe langa faptul ca la noi platim un pret extraordinar de mic (NOT) am observat ca siteul e atat de bine facut incat are si o rubrica intitulata "restrictii". prima data am zambit gandindu-ma ca in sfarsit suntem informati pan la capat. m-am uitat pe ici pe colo si pt a ma deplasa de la bucuresti la timisoara la un pret relativ acceptabil pt buzunar mi-ar lua cam 8-12 ore. asa ca din multitudinea de trenuri am ales unul. observ ca scria ceva la restrictii destul de mare: NU CIRCULA. am mai auzit de restrictii de viteza si chestii de genu dar de restrictii de NU CIRCULA nu. pt ce mai tine trenul acolo daca e restrictionat de tot ? doar ca sa dau eu 15.000 de clickuri inutile sa vad pe unde se plimba si cam cat de bun ar fi. pe langa asta care avea aceasta restrictie mai erau vreo 4 cu aceeasi problema. hai sa facem lista mare sa aratam cate trenuri merg pe sinele noastre. doar ca jumate din ele sunt restrictionate. DE TOT

traiasca birocratia romaneasca.

No comments: