Sunday, March 4, 2007

Sfaturi parintesti ...

Pujtiu si-a luat o vacanta si s-a dus p'acas sa se mai relaxeze. Mai un pahar de vorba cu ai` batrani, mai un pahar de bere cu fo cativa prieteni mai din copchilarie. Toate bune si frumoase. In ziua in care trebuia sa ma reintorc la Bucuresti am ramas masca la sfaturile care mi le-a trantit a mea mama direct si pe nerasuflate.

De cand eram copchil si pan acu n-am avut obiceiul sa discut despre relatiile mele. Primu sfat care mi l-a dat cand a observat ea ca am crescut oleaca si am inceput sa zburd a fost scurt si la obiect: "Baiete ai grija ca femeile`s perverse". In rest nu existau discutii pe tema gagicilor din viata mea, dar se intelegea bine cu fiecare care trecea pe acas pe la mine :)

Toate bune si frumoase. Apoi am petrecut o oarecare perioada destul de lunga alaturi de una singura. Nu mai eram saltaret ca inainte asa ca incet incet s-au schimbat niste lucruri, lucruri care probabil le-a observat si ea. Relatia s-a terminat, iar pt o perioada eram cam "pierdut". Si cum o mama isi cunoaste foarte bine copilul probabil si-a dat seama. Cu toate ca nu am mai discutat pe tema cu exa prea mult, mai punea intrebari pe ici pe colo, in ziua respectiva cand stateam la masa, fara sa abordam subiectul imi tranteste: "Ce te tot injosesti atata? Ai incercat, nu mai mere, mergi mai departe. Mai sunt si altele." Moment in care am ramas blocat. Era al 2-lea sfat pe care mi-l dadea mama in materie de gagici. Oare ce mai urmeaza ? :D

5 comments:

Anonymous said...

hehehe...poate-ti citeste blog-ul. dar totusi...mamele au (aproape) intotdeauna dreptate.

ZouZou said...

nu cred ca da pe aici. stie ca spun perle dar nah...

Anonymous said...

Mamele chiar au (aproape) intotdeauna dreptate .. "mergi mai departe,mai sunt si altele" e un sfat foarte bun .. si desi m-am intzeles bine cu ea,mi se pare normal sa-i vrea tot binele din lume copilului ei. So listen to her,i`ve told u that before .. Nici ea si nici eu nu vrem k tu sa mai suferi .. and i mean that ! ;)

ZouZou said...

"nu vreau sa te ranesc ..." same ol` yap yap :p

Monica said...

cum ce? o să-ţi spună că bătaia e ruptă din rai şi să-i dai bătaie (ăleia) :D