Sunday, February 25, 2007

ne-am luat unelte ...

Acu ceva vreme a venit intretinerea. Mai mai sa-mi cedeze inima cand am vazut cat trebuie sa platim. Asa ca mai ca orice roman care e tras in piept m-am gandit sa returnez favoarea. Gaseste o modalitate de scos repartitoarele de caldura dipa calorifer in asa fel incat sa ma plimb in tricou prin casa. Uitat prin spate, prin fata, ajuns la concluzia ca nu avem unelte in casa. Mers si cumparat un patent. Din pacate n-am reusit sa dau trebile alea jos dar nici nu m-am mai chinuit.

Azi am fost la patinoar si pe la ora 1 m-am intors acas impreuna cu colegul de apartament. Acu o sa va intrebati unde vreau eu sa ajung. Asa ca intra omu la dus sa-si dea jos jegu dipa gheata. In doo min vine inapoi tipand ca vrea si el patentu. acu ma intrebam ce are de gand sa faca. sa bata in tzeava poate vine apa calda ? (il auzeam ca tipa cum ca nu venea deloc apa calda)

Si il intreb ce are de gand sa faca. Raspunsul m-a cam uimit: sa-mi desfac shamponul. Ranjetul pe fata mea a aparut instant dar el era foarte serios. Si imi intinde recipientul ce continea shamponul. Dipa fo doo incercari i-am dat inapoi shamponul si in acelasi timp si patentul. Bine macar ca nu am dat banii aiurea pe patent si l-am folosit si noi odata :D