Monday, February 19, 2007

Azi mi-s indragostit ...

De cine nush dar cert e ca asa scrie in horoscopu de l-am cetit azidimineata. Probabil mi-s indragostit de singurul lucru care imi da tarcoale de ceva vreme: plictiseala acuta. Nu se mai intampla nimic nou. Aceeasi monotonie constanta, mult mai apasatoare din motive financiare (uni dreaq s-a evaporat salaru` luna asta nush ca de obicei aveam bani sa imprumut juma de echipa).

Totusi ca tot stau si ma gandesc m-a mai lovit o treaba. De ce dreaq in ziua de azi cand toata lumea se foloseste de internet sa chatuiasca si sa ceara diverse chestii pt diverse treburi, mai toti babalaii cu minte necoapta, isi fac iduri de gagici. Oare adora sa fie fetite ? le-as recomanda o plimbare la mititica unde in mod sigur or sa ajunga phomei de casa. probabil o sa le si placa. Mai stau sa mai si tipe "eu mi-s fata!!!11one". Oare cred ca daca se dau drept phetitze lumea le va pica la picioare ? Pe langa faptul ca deja o parte din ceilalti probabil doresc sa le dea sanatate dipa ce lumea afla ca erau niste travestiti infecti primesc si mai multa sanatate.

Si ca tot mi-s gamer inrait si am jucat o gramada de joace online am ramas tot mai prost de varietatea nickurilor cu care unii terminati joaca danduse drept bimboline. Un mic sfat pt idiotii care folosesc "dulcik, frumushik, bombonik" : luati pola ba ca s-au dus vremurile mircului cand stateati la asl pls. Pana si un copchil de 10 ani se uita si tzipa direct: n00b travestit!!!

2 comments:

Anonymous said...

Eşti prost.

ZouZou said...

merci de compliment. venind de la un necunoscut nu ma face decat sa cred ca am dreptate :)