Monday, February 12, 2007

Am mintit sa nu-l ranesc ...

Mai ceva ca`n telenovele. Partea proasta e ca se intampla in viata de zi cu zi. Peste tot. "Iubi am vrut sa facem o pauza pt ca nu mai suportam.(declaratia era cu o luna inainte) Dar constiinta ma omoara si sa stii ca ieri am acceptat sa ies cu altcineva."

Toate bune si frumoase, omu isi trage aer in piept, cere detalii, spune ca inca o iubeste, inca mai spera poate poate. In cele din urma dipa mari lupte ei decid sa ramana amici ca s-au simtit prea bine impreuna. Apoi pe la 23:30 se trezeste actualul respectivei: man ce faci? mie imi pare rau de tine. chiar nu mi-a placut ca nu ti-a zis clar de la inceput. noi ne-am vazut imediat cum v-ati despartit voi(acu o luna).

Varianta oficiala de la ea cu "am acceptat sa ies cu cineva" am auzit-o acu o sapt. Mai exact tot din gura ei, sunt de 3 zile impreuna. Am i missing somethin` here ? Colac peste pupaza de cand dreaq am nevoie sa-mi planga de mila actualul care stie prin ce trec (un pujti care la 21 de ani a reusit sa scape de virginitate cu una care l-a parasit dipa) ca a fost si el in aceeasi situatie si blah blah.

Am fost baiat simtit si am discutat foarte calm si vb aia :"lasa`ncet ca spune tot". Si ui ca aflu cum anumite chestii care le stia doar tipa respectiva pt ca omul indragostit vede doar inainte le stie acu si asta. si chiar ii pare rau pt mine ca e greu si stie ca nu pot sa trec dar "man ai zis ca nu mai incerci" Nu mai incerc ce ? nu mai incerc sa o recuceresc pe cea pe care am iubit-o ? eh acu poti sa fii sigur ca nu mai incerc. "Dar man sa stii ca eu nu m-am opus ca ea sa se intoarca la tine". Poi din moment ce tu stii fiecare miscare care a fost in relatia noastra logic ca nu te-ai opus. doar ai reusit sa o convingi ca tu nu o sa faci la fel.

Cea mai tare faza a venit in momentu "stiu ca e greu sa o pierzi, mai ales cand stii ca ai pierdut-o din cauza ta". Moment in care sticla de vin de pe birou mi s-a parut o unealta extraordinara de torturat. Acu stau si ma intreb. Oare ce voia omu sa faca ? Sa ma faca sa ma simt atat de prost incat sa nu mai incerc sa-i fur prada ? Sa ma faca sa ma duc sa ma sinucid ca "ea nu ma mai iubeste"? Sau ca orice mascul feroce tre sa se laude cu noua lui victorie si sa urle ca el e leul ?

Apoi: "man dar si cu tine facea tot asa? si cu aia ? si cu ailalta?". dintr-un oarecare motiv am fost foarte sincer cu el. poate trebuia sa-l prostesc pe fata. Mai aiurea e ca din moment ce stia tot ce se intamplase pe parcursul timpului in care eu n-am mai fost impreuna cu ea de ce tinea acu sa auda exact acelasi lucru si din gura mea ? Nu e chiar asa de stabila situatia ? Sau simte ca de fapt leoaica poarta pantalonii acolo ?

Acu astept sa apara gogoasa si sa incep cu intrebarile :) Pariez ca explicatia va fi cea din titlu: "ti-am ascuns adevarul pt ca nu am vrut sa te ranesc". Mama ei de dragoste.


p.s. post in care-mi plang de mila :)

1 comment:

Anonymous said...

You might think that i'm a cruel heartless biatch .. poti sa crezi si asta daca te ajuta cu ceva,dar nu asta e esential.Cel mai important lucru este acela ca leoaica te-a iubit mai mult decat orice pe lume si tu esti perfect constient de asta,dar tre` sa realizam ca vine un moment in care intensitatea sentimentelor nu mai poate fi aceeasi,din anumite motive pe care numai tu si ea le stiti si nimeni altcineva din exterior.Razbunarea e dulce,stiu, si desi ai o tenta diabolica,este blogul tau si ai tot dreptul sa scrii ce vrei .. but hey,remember that the lioness still cares bout ya` ! a lot ...