Wednesday, May 2, 2007

"v-am spus ca e scump"

1 mai. plicitiseala maxima asa ca ne-am decis sa iesim prin Cismigiu sa ne mai dezmortim oasele. 3 baieti 4 fete, plimbari lungi, vorbareala peste vorbareala, caldura mare. La un momentdat ne-am hotarat sa poposim la una din terasele de pe malul lacului pt o pizza si o bere. Ne-am invartit putin poate gasim locuri insa la 2 din ele nici o sansa.

Ajungem la a 3-a. Intra unu dintre noi, gaseste masa destul de greu, si ne cheama. Intram si noi si suntem intampinati de cel care probabil era mai shef peste chelnerii tineri(era mai boshorog si dicta ce si cum p'acolo). Si incepe sa-si tina discursul, discurs pe care il repeta tuturor celor mai tineri(pan in 30 de ani) dar nu isi permitea sa-l spuna si celor mai in varsta: Stiti ca aici se mananca(probabil voia sa spuna ca e obligatoriu sa consumi si d'ale gurii) si nu mai avem mese momentan decat daca serviti si masa.

Initial l-am ignorat, crezand ca nu vorbeste cu noi. Totusi era insistent in ceea ce spunea acolo asa ca l-am asigurat ca vom lua si masa(n-am reusit sa o demontez la plecare totusi). Si ne-am asezat, deja scarbit de taranismul de care dadea dovada. Acu stau si ma gandesc de ce e nevoie de imbecilitatea respectiva? Poate totusi nu imi era foame, poate nu voiam sa mananc, dar totusi consumam alte chestii care ar fi costat mult mai mult decat o amarata de pizza sau cine stie ce salata. De ce tre sa ma avertizezi ca acolo "se mananca"?

Apoi incepe asteptarea. Si stam, stam, stam, ne uitam pe meniuri de vreo 3 ori, si iar stam. Auzim replica trantita celor 15 perechi de clienti: "stiti? aici se mananca!". Si iar stam, deja toata lumea lasase meniul jos si asteptam. Si se opreste langa noi. se uita, se intoarce si zice altuia:"Sa vina edi sa ia comanda" si pleaca. si apoi iar stam, stam, stam. Luam iar meniurile la mana si incepem sa radem de ce mai gaseam pe acolo(preturile fiind destul de piperate, dar nah ...). Si iar stam, ne uitam in stanga, in dreapta, iar mai stam, se mai plictisesc unii pe langa noi si se muta la alta masa, si mai stam.

Ne enervam ca edi nu mai apare si hotaram sa plecam in alta parte. Moment in care m-am ridicat si imi pare rau ca am fost primul care a iesit d'acolo. Gigel incepuse sa tipe in spatele nostru, de la dreaq stie ce distanta era fata de locul unde statusem noi: "v-am spus ca e scump!!!".Acu stau si ma gandesc(tinand cont ca mai fusesem acolo de cateva ori si stiam care e situatia cu preturile si atunci nu am avut incidente de genu ala), pt ce mortii masii trebuia sa se bage el in seama si sa ne futa ziua ? Probabil a sughitat toata seara la cate urari de bine a avut parte batranu`...

No comments: