Monday, June 18, 2007

How ppl change ...

Parca am mai scris sau am inceput sa scriu de asta, dar nush daca am si continuat. Si mi-e lene sa caut, asa ca voi mai incerca odata. Stau si ma uit cum unele personaje se cred net superioare atunci cand ajung sa castige cu 100 euro mai mult ca "prietenii". Si atunci se ridica cu pretenii: eu nu mai consum aia, eu nu mai beau aia, eu fac asa si nu mai fac asa, voi va umiliti acolo. Ultima remarca m-a lasat cu niste ochi cascati in intuneric. Am ajuns sa ma umilesc la locul de munca(un loc de munca care e prea bestial din punctul meu de vedere avand in vedere munca/bani). Mai aiurea a fost cand am aflat ca de fapt salariul respectivei erea mai mic decat al celui care se umilea. Like wtf biatch, ai ajuns sa fii sclava acolo, sa-ti fie frica sa nu fii data afar, dar totusi tu nu te-ai umili lucrand acolo unde lucrez eu ?

De parca as lucra la serviciul de gunoieri bucuresti(nici macar nush care e numele oficial). Dar unii ne umilim. Mai acu ceva vreme am aflat ca imi reprosa ca imi fac imprumut bancar sa-mi achizitionez o unealta pe 4 roti de mers prin oras, dar nu se uita in oglinda cand isi facea imprumut sa plece intr-o plimbare in strainatati de dragul de a se duce. Darn ... oare banii prostesc atat de mult ?

No comments: