Wednesday, June 20, 2007

Trist si suparat

Pan acu ceva vreme eream cam nesimtit si circulam fara abonament sau belet. Motive ereau destule. Dar din momentul in care am reusit sa devin "figura cunoscuta" pe traseul respectiv (dipa fo 8 luni de activitate) am decis sa trec la varianta "baiet cilivizat" cu abonament/belet. Partea proasta vine in momentu in care mai aveam de gand sa tin controlorii de vorba. Pt ca de atunci (tot sa fie fo 6 luni de cand circul regulamentar) i-am mai vazut pe traseu de maxim 10 ori, iar inainte ii vedeam de 4 ori pe sapt si chiar conversam despre amenzi si treburi. Acu nici macar nu ma mai baga`n seama sa ma intrebe daca am sau nu, daca vreau amenda sau nu. Se uita de la distanta si trec pe langa, controland pe toata lumea in jurul meu. Probabil am ajuns vedeta pe la sediu din vremurile vechi: pe pujti nu-l mai intrebati ca nu are bani/acte/timp si nu va alegeti cu nik.

No comments: