Thursday, June 14, 2007

Romania, tara unde nu poti muri listinit

Ieri m-am intalnit cu fo cativa amici de prin orasul natal. fiind in vizita pe acolo. Asa ca am trecut de la unu la altu si de fiecare data am fost tratat cu bere, pana seara cand ne-am intalnit fo 5-6 si am continuat cu aceeasi bere. Urmare: azi eram distrus si datorita faptului ca am mancat inainte de a pleca spre bucuresti, pe drum mi s-a facut rau. Am ajuns la popas unde a trebuit sa dau la rate ca mancarea nu avea de gand sa stea acolo unde voiam eu. Mai departe mi-am luat o sticla de apa(sucul cu acid care il basem pe drum presupun ca a avut o oarecare contributie la evolutia starii mele) si m-am urcat inapoi in maxi taxi. Juma de drum m-am simtit relativ bine cu toate ca incepuse sa revina starea initiala. Asa ca dipa inca ceva vreme am fost nevoit sa rog soferul sa traga pe dreapta ca nu aveam de gand sa-i redecorez frumusetea de masina.

A oprit omul, m-am dat jos, am alergat pan la un stalp si mi-am mai varsat necazul(la propriu). Incercam sa nu lesin ca nu prea mai avea ce sa iasa dar stomacul meu credea ca mai e ceva acolo si se tot chinuia. Moment in care aud un claxon si soferul strigand la mine: hai mai repede ca nu stau toata ziua. Am ramas blocat, eu muream acolo iar pe el il durea`n kix ca-i crapa calatorul, el voia sa ajunga mai rapid la destinatie. In masina mai erau 3 oameni, nici macar unul nu s-a gandit sa ma intrebe daca ma simt bine, daca am vreo problema, sau ceva, probabil nici daca as fi murit nu i-ar fi interesat.

Totusi m-am intors la masina si i-am spus sa ma lase sa ma spal si toate cele in caz ca nu vrea sa-i fac totusi ceva decoratiuni si in interior. A fost foarte intelegator cand i-am pus problema asa. Chiar mi-a oferit un loc in fata, la aer sa nu mai am belele. Deci se poate ...

No comments: