Sunday, April 25, 2010

Militienii din ziua de azi - prostii din ziua de ieri - part II

Pai toate bune si frumoase si da-i si trimite si citatia. Ca eo n-am fost sa vad care-i treaba ca mai si muncesc. Sau asa ma laud. Si se duce a mea mama, cu actele`n mana, si asteapta, ceteste ala, e ok, semnati aici, si aici si acu va aducem permisu, da sa mai verificam odata`n calculator (ca deh, acu joaca solitaire pe alea si sa se laude ca au calculatoare). Si cand colo ce sa vezi, apare ca tre sa dau testare - testare care tre s-o dau, se pare, din cauza lunii in plus care am capatat-o bonus dipa legea pulii. Deci raspuns final - tre sa dau testare sa iau permisu. Scria si pe hartia de mi-a venit acas, a reusit sa descifreze un militian, dar scria mic si abia se vedea, si pus intr-un colt, in asa fel incat cetateanu sa se arda. Asa ca n-a vazut mama permisu`n mana. Si m-a informat - nervi, draci, injuraturi - aia e.

Ma listinesc, sun fo doi amici, aia imi confirma, tre sa dau testare. Unu imi zice si cand se da, sa nu ma plimb degeaba. Sun inapoi la a mea mama si-o trimit iar pe drum, sa se intereseze si ea cum e cu testarea direct de la militieni, sa nu ma plimb aiurea ca oricum pierd o gramada de timp aiurea. Si ma apuc de cetit iar legislatia, parca-s acu 8 ani cand incepusem sa`nvat pt prostia asta de carton, ca pe vremea aia nu ma pasiona deloc sofatul. Ma apuca putin melancolia in timp ce ceteam si-mi aduc aminte de instructor - sa aibe parte de sanatate ca a facut scoala cu mine, nu gluma, practic mi-a salvat viata de multe ori cu ce m-a invatat el. Intre timp trece ziua si ma suna mama: "ce faci? bine? eo nu fac bine!". Deja ma gandeam ca patise ceva. Dar nu, o apucasera si pe ea crizele cand a auzit ce-au spus militienii: "pai testarea trebuia s-o dea in astea 90 de zile, acu nu mai da nici o testare, mai sta o luna si primeste permisu". Am fugit repede la oglinda: dap inca e acolo, scris mare: PROST. Deci daca vreau totusi sa dau testarea aia sa scap odata si sa-mi mai man caruta prin curte, tot n-am cum. Da acu au asigurat-o fo 4 ca nu se mai da nici o testare si primesc permisu sigur. Data viitoare am de gand sa ma duc eo acolo sa vad ce-mi mai zic.

Si ma gandesc eo asa, ca daca face vreunu prostia sa-mi spuna cum ca am ratat testarea si ca tot trebuia s-o dau si iar stau pe bara, cred ca o sa apar la tilivizor c-am atacat un militian. Sper spre binele lui sa poa sa se apere, ca am de gand sa-i rup gatu :) poate mai scap lumea de-un prost.

No comments: