Wednesday, April 28, 2010

Era vitezei - mama in ce hal fuge prostia

Deh, ne-am ajuns. Dam comenzi online, nu ne mai miscam posterioru din fotoliu si vine acas mesteru si ne aduce ce ne tre. De la mancare pan la hartie igienica(d'asta n-am comandat online, da cred ca se gaseste fun site). Desi cam urasc sa nu pun eu mana pe ce cumpar am fost nevoit sa cumpar fo doo trebi de la un magazin de la mama dreaq. Ca deh, doar ei aveau la un pret acceptabil cu tot cu transport. La astia de prin capitala tre sa ai trei oo ca altfel te costa de te rupe.

Si intru eu pe site, bifez ca vreau aia si ailalalta, da-i cu plata online. Primesc mail destul de repede ca imi va fi livrat coletul, a 2-a zi ma suna a mea mama sa-mi zica de colet, ca a ajuns, si ca aia vor bani. Cam tot atat cat am achitat eo. Pai zic sa le dea, ca o fi vreo greseala si n-am chef sa astept iar si o sa discut eu cu cei de la magazin. Desi am fost uimit de rapiditate (multi nu prea ii laudau pe astia dar asta e, eu eream multumit, mai putin partea cu banii) ma apuc sa discut cu ei. Realizeaza si ei ca a fost o greseala si imi spun ca or sa-mi dea banii inapoi. Presupunand ca au vazut din ce cont si de pe ce nume au venit banii e usor sa-i trimiti inapoi via transfer bancar. Trece ceva vreme, fix kix bani, asa ca dau cu mailul. A, pai nu stim contu, te rog sa ni-l dai. Dau contu, iar fix kix bani. Iar cu mailul. A pai ne tre si numele. Dau si numele si iar sanatate curata ca bani nevoie. Dau iar cu mailul si vine si raspunsul. tre si cnp'u ca altfel nu poate trimite. Ma zic la astia au 5 oo, de le tre si cnp da aia e, dau si cnp'u. Si stau fo sapt si nu-i mai deranjez. Iar nevoie bani.

Deja ma plictiseam de cat am asteptat, bani nu erau multi, dar d'al dracu nu voiam sa-i las. Si mai dau un mail, primesc raspuns cum ca au avut multe comenzi isi cer scuze si imediat se ocupa. Dipa fo doo zile ma suna iar a mea mama sa ma intrebe daca am mai comandat ceva de la aia ca a mai venit un colet. Eo ochii mari, ca nu mai luasem niq, inca eram nervos ca nu primisem banii. Ea imi zice ca si coletul asta tre platit daca il vreau, si-i zic sa-l plateasca, bufnind oarecum in ras si-mi trece prin cap ce-ar putea fi in colet.

Si da, oamenii mi-au trimis banii inapoi prin curier rapid, pe care tot eu l-am platit :) Mama lui de card, internet, banca si alte cele de se incurca omu acolo cand le foloseste.

No comments: