Sunday, April 11, 2010

Prietenii - oameni care doar vor ceva de la tine

Cam asta mi-a zis acu ceva multa vreme un "prieten". O persoana de la care am invatat o gramada, eu fiind copchil, el oleaca mai batran. Si la vremea respectiva l-am contrazis cu toate argumentele ce mi-au venit in cap. Dar in ziua de azi incep sa vad din ce in ce mai mult ca de fapt definitia aia sta in picioare.

Acu fo doo zile, datorita faptului ca statul a decis ca eo sa merg pe jos mai mult, ca mi se face rau cu masina, aveam nevoie de un transport. Ca taxiu costa destul si am zis sa apelez la un "prieten" pe care-l servisem de fo cateva ori si ma gandeam ca poate acu isi ia si el revansa. Sun omu, ii explic ce si cum, in conditiile in care oricum nu ne mai vizitasem si ii propusesem sa vin si cu fimeia, ca e buna prietena cu a lui, si stau si ele la barfa cat merem noi la treaba. El imi zice sa-si intrebe nevasta, astept, raspunde pozitiv, stabilim sa-l sun inainte sa merem la ei. Zis si facut, sunam la ea, sa vb ele sa stabileasca ce si cum. Nu primim raspuns. Mai asteptam. Pan la urma suna ea.

Si aci incepe alta poveste, desi a fost d'acord si alte alea brusc si fara nesimtire m-a facut sa renunt la a mai mere. Numa nu mi-a zis sa nu ma duc, ca in rest mi-a insirat toate cele: ca e obosita, ca n-are chef de nimic, ca bla bla si pe dincolo si colac peste pupaza, nu stie nimic de al ei prieten. Si atunci a mea consoarta intreaba daca n-a vb. Ba da, dar ... si dar a ramas. Mai ciudat e ca peste juma de ora ma suna el, sa intrebe de sanatate. Pai taica vb cu a ta fimeie, vezi ca aia te lasa fara prieteni c-o doare`n cur de restu. Iar tu esti cam papagal de accepti asa ceva, din momentul ce si ea a avut nevoie de atatea ori de mine. Dar cum e romanu - cand si-a vazut sacii`n car - sanatate si virtute, sa avem ce bea si fute.

Acu asteptam sa videm cand mai au nevoie de una alta sa-i trantesc un simplu ma doare`n cur ca n-am chef de voi. Dar o sa fie spus subtil, ca la cat de talambi is amandoi nu cred ca or sa se prinda :)

No comments: