Friday, April 13, 2007

Ce faci?

intrebare pe care probabil o folosesc si eu. dar ma astept la un alt raspuns decat la "bine". respectiv ce faci in momentul ala, cu ce te ocupi. totusi nu inteleg de ce cel putin un sfert din lista de mesengereanu se baga`n seama si incep : salut, ce faci?. de obicei cand mi-s la munca. si aproape toti stiu unde muncesc. cam care ar fi sansa ca in timp ce sunt la munca sa le raspund ca ma bronzez ? sau ca ma dau cu sania ? sau ca vopsesc masina ?

WTF do ya` motha` fucka` ask that shit ? si ca sa fie si mai bestial dipa raspunsul meu urmeaza repriza de zambete si alte emoteicons din colectia mesengereanului. intreb si eu vreo doo intrebari de viata si alte chestii, primesc un da/nu si 10 zambete dintzi expusi la soare si limbi atarnate, si apoi liniste.

de ce dreaq te mai bagi in seama daca termini dipa "ce faci?". te plictisesti si in aerul din capul tau a aparut ideea "hai sa stresam lumea?".

o varianta mai noua, si care m-a cam lasat uimit(mai ales ca observ ca prostia se extinde si la oamenii la care nu ma asteptam) dat mass cu "ce faci?" sau alte chestii asemenea care sa lase impresia ca de fapt vrea sa vb doar cu tine. ok, am inteles retardatii de 15-18 ani care si-au tras si ei net, au adaugat 50 de oameni si vor sa se laude cu diverse chestii si dau cu massu(dar la dictamai lista de ignore cu care ma mandresc nu cred ca mai am d'astia) dar astia de sunteti mai apropiati de varsta mea ce dreaq ati patit ? v-a prostit caldura ? (si e doar primavara, oare la vara la ce sa ma astept?)


No comments: