Friday, April 13, 2007

vineri 13

ultima oara cand imi aminteam de data de 13 era o zi de marti. cu al meu coleg de munci radeam in statia de tramvai: "hai ba, marti 13 ... ce poate fi rau azi? zi senina, nu e nici aglomerat". el se uita la mine, se uita in jur ... si zice: "ai vb tu ... sigur e ceva aiurea"

si a fost. 41 n-a mers, taxiuri nu erau, asa ca am plecat sa cautam. la dreaq. si am gasit. pe langa faptu ca a trebuit sa traversam bucurestiul la ora 9 cand mergeam cu 5 km pe ora, a mai fost si fo 25 ron si ne-a luat si o ora. in aceeasi zi o gramada de nervi pe diverse teme(munca, joaca, phomela)

azi e vineri 13. o alta zi fantastica. trezit la timp, adormit inapoi trezit dipa o ora. plecat cu taxiul (macar de data asta nu a mai fost trafic) si durut inima toata ziua ca mai e o gramada pan la salar iar eu is pe jar. fantastic totusi ca azi(pana in momentul de fata) a fost o zi cat se poate de calma. de fapt a fost ca nu s-a terminat. dar am primit o chestie funny.

m-a bufnit rasu ca mai devreme eram instiintat ca in weekendul asta voi fi chemat la un gratar. de fapt overtime la munci. ce dreaq poate mere prost ? sau mai prost ? the day ain't over yet

No comments: