Monday, April 9, 2007

Experiente ... inedite

Si au venit sarbatorile pascale. Au venit, au plecat, toate bune si frumoase :) Ca mai tot romanu mi-am luat bagajul si am pasit spre taramurile parintesti impreuna cu inca fo catziva amici. Sarbatorind reuniunea de pe meleagurile parintesti ne-am imbarcat intr-o masina si ne-am deplasat sa mai depanam cateva amintiri la fo doo pahare de bere. Relativ surprinsi aflam ca unul dintre cei veniti s-a "impacat" cu vechea lui uibire si se prezinta cu ea la intrunire(majoritatea celor prezenti cam stiau ce se implantase si nu prea o avea lumea la inima, dar cum cu uibirea nu te pui, nimeni n-a obiectat). Ne adunam cu mic cu mare, o bere, doo, trei, o pizza, glume, zambete si fericire.

Ar trebui precizat ca cea de care spuneam mai sus ca nu prea era "d'a noastra" este o persoana cu un apetit sexual de invidiat si care se cam lauda cu reusitele ei, avand si o oarecare "faima" printre cei de fata. Era imbracata cu o bluza neagra care avea la marginea gulerului o bucatila alba. Dupa cum era bluza ii ajungea cam pe la urechi iar in momentul in care si-a strans parul am avut impresia ca partile albe sunt legate de urechi (nu intrebati mai multe). Asa ca am indraznit si am intrebat: "Ce ai alb pe urechi?". Moment in care, deja panicata, isi duce mainile la urechi cu o fata foarte stanjenita, si incepe sa stearga "urmele".

Apoi adaug: "Parca ai doo sfori, sau ceva alb legat de urechi". Se aude din stanga:"E gulerul ma". Situatia e clarificata rapid dar totusi in momentul urmator tipa spune stanjenita: "vai am crezut ...". Nu a apucat sa termine prea bine ca toata lumea era pe burta de ras.

Bingo motha` fucka ... mai bine iti puneai pe frunte un semn: doar ce am supt pola si nush daca m-am sters bine.

No comments: