Monday, December 11, 2006

Ne faceti neamu de ras ...

Tot din ciclul "se schimba gandirea?" am mai ramas surprins in drum spre Timisoara de urmatoarea intamplare. Am plecat din Bucuresti cu un rapid. In compartimentul de langa o familie de tigani (el si ea) care spre surprinderea mea nu aveau mirosul aferent majoritatii populatiei din aceasta categorie. In compartimentul de langa ei o alta familie de tigani. Cu 3 copii din care unul chiar mic, si doi saci plini de ... ceva. Lucrul bun (relativ) in tren >>> caldura. Asociind caldura cu mirosul urat va iesi ... un miros si mai urat. Primul tigan de care spuneam mai sus iese pe coridor nemaisuportand caldura din compartiment. Intra in vb si din una in alta la un momentdat simte mireasma ce venea din celalalt compartiment. Ma intreaba daca stiu ce-i cu mirosul. Ii raspund ca nu asa ca pleaca sa vada cine e acolo. Se intoarce si tranteste replica la care am ramas masca : "Sa va ia dracu de nespalati, ne faceti neamu de ras..."

Si am vazut si tigani ... nefericiti

2 comments:

Gogu Kaizer said...

Ce, bă, ai ceva cu tiganii?

ZouZou said...

poi eu nu. dar e razboi intern acolo :D