Monday, December 11, 2006

Un taximetrist adevarat

Nu e legat prea mult de prostie ci mai mult de faptul ca exista si oameni care stiu sa-si faca meseria pt a multumi clientul. Trebuia sa ajung la gara pt a pleca din fantasticul Bucuresti pt vreo doua sapt, asa ca am luat un taxiu stiind ca totusi traficul e posibil sa ma intarzie mai mult decat ma gandeam eu. M-am urcat in taxiu iar soferul, un om pe la 50 de ani si cu o fata de plictiseala totala, m-a intrebat unde vreau sa ajung. Raspunsul a fost scurt : Gara de Nord.

Omul a plecat si nu a facut ceea ce fac majoritatea taximetristilor care mai "testeaza" clientul sa vada daca stie sau nu pe unde poate poate il mai invarte oleaca si mai trage un ban. Prima impresie a fost cea de "ui ce ma invarte asta". dar nu a fost asa. pan la gara de nord nu am stat la nici un blocaj in trafic, ruta fiind de el stiuta, eu neavand nici o sugestie. Am ajuns intr-un timp record si mi-a lasat impresia ca Bucurestiul e un oras liber unde nu se circula prea mult (din pacate stiu cum stau lucrurile).

De pret nu mai spun nimic pt ca acolo unde altii ma duceau destul de direct(cel putin asa credeam) si imi luau scurt in jur la 100.000 (plus minus cateva mii) el a reushit sa nu-mi ia mai mult de 68.000. Oare sa se mai schimbe gandirea in romania?

No comments: