Tuesday, December 12, 2006

Tzaranii - animale de oras ?

Asa cum am spus mai devreme m-am deplasat la Timisoara cu ceva treburi legate de sanatate. Am avut placerea de a fi internat intr-o clinica ce tinde spre ceea ce vedem/auzim ca exista in occident. Totusi din moment ce tratamentul pt afectiunea mea e gratuit pacientii vin din toate colturile tarii. Am ajuns destul de obosit, m-am cazat si prima seara am avut placerea de a fi singur in camera.

A 2-a zi a mai aparut un pacient in camera. Si brusc prima caracteristica dupa care se poate recunoaste animalul la oras si-a facut aparitia in camera: mirosul. Probabil dupa tehnica ciobanilor care spun cand se descalta: a m ai trecut un an, si el a spus la fel.Pentru ca mirosul era insuportabil. nici macar cand am fost fortat sa raman incaltat 2 zile si sa mai fac si diverse treburi in acest rastimp n-am reusit sa egalez acea performanta. Partea ciudata e ca totusi parea ca se ingrijeste, hainele aratau curate, geluit pan in varful urechilor, se purta cat de cat normal la inceput.

Mai tarziu lucrurile au devenit destul de clare. Baie nu facem ca apa e uda si cu toate ca e calda si gratis nu e buna. Se curata jegul si cum iarna e in prag jegul poate o sa tina cald. Dar in fiecare dimineata ne dam cu gel sa stea freza bine. Sosetele nu le spalam sau le punem in vreo punga sa ferim mirosul care se extindea in aer. Le lasam langa pat ca noaptea adormim mai rapid de la miros.Cam asta ar fi despre un element care face ca taranul sa iti sara in ... nas>>>mirosul.

Un alt element care poate fi observat la animalele ce pasc oile este limbajul. Si eu vorbesc mai colorat pe ici pe colo. Dar daca ar fi sa compar "culorile" limbajului meu cu al taranului ar rezulta ca eu vb in gri si verde in timp ce taranul are 16 mil de culori pe 32 de biti. Inca de dimineata cum deschidea ochii trebuia sa cante iar cuvintele "pula" si "coaie" trebuiau sa se repete de cel putin 30 ori pe minut. Totusi se credea atat de "cool". Indiferent de loc, de populatie el era "cool". Erau persoane care erau de o anumita varsta cu copii si care ar fi putut sa-i fie parinti, pe el nu-l interesa.

Some ppl deserve to die...

1 comment:

Ţugurlan said...

te-ai dipstrat pă banii mei, bă! macar atât să fii şi tu pădepsit... ;))