Wednesday, December 20, 2006

Sunt un om superior si inadaptat...

Plimbandu-ma prin firma cu diverse treburi am fost izbit de un fantastic miros(gen sconcs). In consecinta m-am hotarat sa (re)atentionez cu un mail poate cei care emit astfel de mirosuri se vor simti si in consecinta se vor spala. Si daca tot petrecerea de craciun e in seara asta am zis sa ma leg oarecum de ea. Asa ca am inceput cu un mail care a sunat cam in felul urmator :

"In seara asta mergem intr-un club pt petrecerea de Craciun. Totusi poate unii isi vor aminti ca de obicei la o petrecere te duci cat de cat curat asa ca sugerez celor care nu au apa calda p’acas sa incerce dusurile de la sala (e gratis parca). Prin unele locuri din aceasta firma mirosul iti cam muta nasul din loc. Cred ca este o chestie de bun simt si nimic mai mult. Scuze celor care nu se incadreaza :)"

Apoi dupa o mica perioada de liniste a aparut unul care era vadit revoltat de ce am scris. Motivele ar fi mai multe probabil dar cam asa suna mailul lui:

"Cum ai coborat printer oameni luceafarule? Cum de te-ai rupt din lumea ta plina de inteligenta, buna crestere, toleranta si ai venit sa imparti lumina printre oamenii hidossi si salbatici?

Iarta-ma dar prin acest email ai devenit un far calauzitor,un simbol al manelistilor din Romania (dupa cum vezi mi-am exprimat cat am putut de elegant repulsia fata de oamenii de genul tau)."

Am facut putin ochii mari insa un au inceput sa apara si sustinatorii mei:

"Deci manelistii sunt curati …. :)
In cazul asta mai bine manelist spalat, parfonat, decat un clubber (stim noi care) …. Nespalat de 7 petreceri"


Apoi brusc mi se arata adevarul de acelasi personaj care era revoltat:


"My friend nu ai inteles esenta mesajului. Tu nu faci decat sa te ascunzi in multime nenominalizand pe cineva. Daca te deranjeaza cineva te duci si ii spui in fata, cel putin eu asa am fost invatat, nu folosesti acest tip de adresare ambigua din doua motive: lasi impresia ca esti un neadaptat si nu poti sa tolerezi anumite lucruri (sigur multe ne deranjeaza, in faza asta sunt de acord cu tine, nesimtirea nu este de toerat) si dai impresie de o criza de superioritatet si doi lasi impresia ca esti un fricos deoarece nu esti capabil sa te duci sa-I spui lui X sa renunte la nesimtire si sa-si spele curul."

Deci pt simplul fapt ca nu am stat sa miros fiecare om in parte sa vad care dreaq pute pe un etaj unde erau 60+ oameni poate poate aflu care e cel care pute si de la care vine mirosul sunt catalogat ca fiind neadaptat si nu pot sa tolerez faptul ca in secolul 21 unii nu-s in stare sa se spele acas. Bineinteles sunt si las ca in loc sa stau sa imi fac treaba pt care sunt platit trebuia sa ma duc sa caut personajele respective. Deci sunt clar superior. Fear me mofos



2 comments:

Gogu Kaizer said...

Ai uitat reply-urile mele:
1. Mesaj cu esenta: du-te si spala-te. La etajul tau pute si tind sa cred ca tu esti vinovatul. Intr-adevar, nu m-am dus sa miros fiecare om in parte, dar daca tu ai raspuns asa revlotat...

2.Deja le-a transmis Daniel Adrian. Dar poti sa le mai transmiti si tu inca o data, incluzandu-te si pe tine in grupul respectiv.
Si nu, nu vin acolo pentru ca ai un avantaj major fata de mine: pot in orice secunda sa lesin. Pentru ca pute.

3.Poate ca unii dintre cei care se plang ca se trimit prea multe mail-uri pe Diverse ar trebui sa iasa din grupul Diverse. Cat de greu poate fi? Mai putine mailuri, mai mult timp pentru tine sa prestezi despre munca.
Si dar vai! Iar am dat Reply to All. Nicule, vezi sa nu crapi iar de ras.

:D

Anonymous said...

Awww....Afectat...esti afectat de oamenii care put si simti nevoia sa dovedesti ce tare esti tu ca te speli....Bravo...spala-te (poate iti speli si blog-ul...yuck)... dar..remember...with great power comes great responsability...deci...suplimenteaza curatenia ta prin inteligenta...Acum n-ai dovedit nimic...Omul ala e mirositor...dar si tu puti prin revolte care te fac muuuult mai bun decat cineva care nu se spala... bravo...:->...keep up za good work...sper ca daca ramanem fara apa calda...n-o sa te sinucizi...paaa