Thursday, December 21, 2006

O petrecere superba.

Intentia firmei de a ne oferi ceva ce nu toti isi permit chiar in fiecare zi e de apreciat. Am fost invitati la petrecerea de craciun in fantasticul club Kristal. Frumos gest. Totusi poate unii ar fi preferat o prima de craciun din care si-ar fi luat niste x trebi pt ca nu toti avem salarii de 50 de milioane pt a ne putea distra pe cinste si a consuma dupa bunul plac in clubul respectiv(tinand cont ca preturile erau de 3-4 ori mai mari decat normal cred). Asa cum ziceam ceea ce au facut cei din conducere a fost un gest frumos si apreciat.

Acu sa revenim la parte acu distractia in sine si petrecerea, parte care se refera la stafful Kristal. Oare faptul ca a noastra consumatie a fost platita de firma (o anumita suma) i-a facut pe acei barmani sa ne trateze ca pe ultimii sclavi? oare nu erau tot bani aruncati in buzunarele lor? sau poate pt ca acum nu le lasam noi bacsis s-au comportat ca niste ratati pe care i-as calca pe cap continuu. In afara de bere in care nu au putut baga apa si gheata totul era imbibat cu h2o. atat in stare lichida cat si solida. Am incercat un "vischi" de ici de colo. Toate erau la fel, diferenta facand-o sucul sau energizantul adaugat. Pana si gustul de cola si redbull abia se simteau intre cei 400 de ml de apa. Am mai incercat si un coctail. Din pacate cel pe care l-am incercat (cu toate ca era 22 RON) nu continea decat suc. Si cred ca avea in jur de 200 de ml de suc. Oare am ajuns sa sufar incat sa dau 22 Ron pe un pahar de suc fie el si natural cand pot sa iau cu 5 ron cutia de 1 l ? atmosfera a fost cat de cat "kewl" pt ca oamenii stiu sa se distreze chiar daca dj-ul era cam retard si avea o scarba inexplicabila in el. Am plecat pe la ora 24 ca deja era booring muzica fiind cam aiurea.

Asa cum am inceput acest post ... felicitari firmei ... multa muje staffului din Kristal.

2 comments:

Ţugurlan said...

hmm... o decizie managerială înţeleaptă ar fi însemnat, după cum ziceai, prime la salariu. sau măcar să consulte angajaţii despre ce vor ei de fapt să se întâmple. primele sunt întotdeauna soluţia cea mai bună, nu tot felul de veste, rucsaci şi alte porcării infantile, sau petreceri vârâte pe gât cu forţa, în funcţie de ce "pile" mai sunt pe mai "sus". dă-mi tu bani, că ştiu eu să mă dipstrez. aşa că nu este deloc de apreciat gestul.

Moi said...

la barmani nu se lasa bacsis oricum